
הגדרת קטגוריות בחנות הוירטואלית
על מנת לסדר ולהקל על המשתמש את הניווט באתר, יש לחלק את המוצרים לקטגוריות. ניתן

אופן הקמת פריטים בחשבשבת
במדריך זה נציג את אופן הקמת סוגי הפריטים השכיחים ביותר לעבודה עם החנות הוירטואלית. לתמיכה


מחיקה והסתרת פריטים מהחנות
בחנות הוירטואלית ניתן למחוק או להסתיר פריטים שלא נרצה שיוצגו. ניתן למחק פריטים באופן מרוכז

שיוך פריטים לקטגוריות
המדריך הנוכחי מדבר על שיוך פריט קיים בחנות הוירטואלית לקטגוריה מסוימת באופן ידני. יש לגשת

שיוך תמונות לפריטים והעלתם לאתר החנות
תמונות הפריטים אמורות להיות אחידות ופרופורציונליות באתר, אלו הדגשים עבורן: פרופורציה אחידה – על התמונות

הוספת תמונות נוספות לפריט
החל מגרסא 2.0.5 מוזמנים ליצור קשר עם צוות החנות שלנו על מנת לשדרג גירסא החל

שיוך תמונה לקטגוריה באתר וורדפרס
בעמודי החנות באתרי הוורדפרס ניתן לשייך תמונה לכל קטגוריה / תת-קטגוריה. יש להיכנס ללוח הבקרה

שינוי מחירים בחנות
שינוי מחירים ללקוחות מזדמנים בלבד! : (B2C) יש לבצע את שינוי המחירים בחשבשבת מחיר מכירה/מחירון

הוספת מחיר מבצע לפריט
בחנות הוירטואלית ישנה אפשרות להציג את המחיר המקורי לעומת המחיר בפועל. לדוגמא: מחיר: 4,000 ₪

ערכות מבצע ועצי מוצר
בחנות הוירטואלית ניתן למכור "חבילות מוצרים" במחיר קבוע ע"י הקמת עצי מוצר בחשבשבת. שלב ראשון:

הסתרת מחירים באתר
עסקים המעוניינים במערך הזמנות באתר עבור לקוחות B2B שלהם, יכולים להגדיר זאת בחנות. המטרה היא

הוספה /שינוי תיאור לפריט בחנות
ישנם מספר דרכים לשנות את התיאור, המותנות באורך המלל. דרך 1: עד 1000 תווים הפשוטה

נתונים נוספים לפריטים
ניתן לשלב באתר מידע נוסף עבור הפריטים, הנתונים מגיעים מכרטיס הפריט בחשבשבת במשרד האחורי. נתונים

מכירות באתר לפי סוג לקוחות
בחנות הוירטואלית של חשבשבת, ישנה הפרדה בין סוגי הלקוחות המבקרים ומבצעים רכישות באתר החנות. לקוחות

הוספת לקוח עיסקי חדש
כל חשבון לקוח קיים ניתן להעבירו לחנות הירטואלית לצורך רכישה באתר. לאחר פתיחת כרטיס חשבון

מחיקת חשבונות בחנות הוירטואלית
מחיקת חשבונות עסקיים בחנות: ישנם מקרים בהם הועברו חשבונות לא רצויים לחנות או שנרצה להסיר

יצירת סיסמאות ללקוחות B2B
יש להיכנס לקישור הבא: https://goo.gl/zXxPVS להוריד את הקובץ: VSb2bPs.exe, בעמדה עליה מותקנת החנות הוירטואלית. ייתכן

תכנית השידור
לאחר שבוצעו כל ההגדרות לחנות הווירטואלית בחשבשבת ו/או בוצעו הזמנות באתר, יש להפעיל את תוכנת

קליטת הזמנות מאתר האינטרנט
בזמן הפעלת תכנית השידור , עם העברת המידע לחנות, מתקבלות ההזמנות שבוצעו באתר. בסיום השידור

רכישה באתר ע"י סוכנים
בחנות הוירטואלית של חשבשבת, בנוסף למכירה ללקוחות מזדמנים (B2C) וללקוחות עסקיים (B2B), ישנה אפשרות של

הגדרת סדר הופעת קטגוריות ופריטים בחנות הוירטואלית
נושא חשוב לגידול המכירות באתר החנות הוא סדר הופעת הפריטים בתוך עמודי הקטגוריות. סדר הופעת

הוספת קישור לקובץ מצורף בדף פריט
בחנות הוירטואלית ניתן לצרף לפריטים קבצים נוספים כגון הוראות הרכבה והפעלה, תקנים, תעודות כשרות ועוד.

הוספת קישור לסרטון וידאו
בנוסף לקבצים נלווים בחנות הוירטואלית ניתן להציג סרטוני וידאו המפורסמים באתרי הזרמת המדיה השונים כגון

קרדיט גארד
חיוב כרטיסי באשראי וסליקתם באתרי החנויות עומדת בתקן המקדם PCI: זהו תקן מחמיר שנוצר על

דוחות חנות וירטואלית
דוחות של החנות הוירטואלית: יש להיכנס בחשבשבת להגדרות-> חנות וירטואלית -> דוחות. דוח מעקב מסמכי

תרומות באתר
נוסף למכירת מוצרים ושירותים, החנות הוירטואלית בחשבשבת מאפשרת לגופים ועמותות לקבל תרומות ממבקרים באתר. סכום

הוספת קטגוריות ופריטים באנגלית
ניתן להציג את החנות הוירטואלית של חשבשבת בשתי שפות- עברית ואנגלית. ניתן לקבוע מהי שפת

קידום האתר
המידע במסמך זה מוגש כשירות ולידיעה בלבד ואינו נתמך ע"י מחלקות חשבשבת השונות. (ובפרט לא

Google Analytics
המידע במסמך זה מוגש כשירות ולידיעה בלבד ואינו נתמך ע"י מחלקות חשבשבת השונות. (ובפרט לא

עדכון קטגוריות בתפריטי מגה מניו
*המידע מטה רלוונטי עבור לקוחות שיש להם באתר תפריט מסוג "מגה מניו" כאשר מתבצע שינוי/עדכון