מכסף

קישור לאתר
לקוחות
פרטיים, עסקיים
שפות
עברית
על הלקוח
מכסף הוא המותג הישראלי הראשון והמוביל בתחום סכו"ם וכלי הבית.
המותג אחראי על ייצור וייבוא מגוון רחב של מוצרים למטבח הפרטי והמקצועי בישראל – סכו"ם, סירים, סכיני מטבח איכותיים, גסטרונומים, כלי בית, מתנות ועוד. החברה ממוקמת בקיבוץ ניר עם בדרום הארץ.
תיאור הפרוייקט

בשיתוף פעולה מלא עם חברת מכסף

תאור הפרויקט:
חברת מכסף פנתה אלינו לבניית האתר באמצעות חברת ייעוץ חיצונית בשם: vitendos , בניהולו של עומר דולב.
מטרת הפרויקט הייתה בראש ובראשונה- בניית אתר מלא שיבטא את האופי הייחודי של מוצרי החברה תוך שידור פשטות ויוקרה בו זמנית.
האתר אופיין ע"י חברת vitendos , תוך שיתוף פעולה מלא איתנו לאורך כל כל התהליך.
העיצוב נעשה בבית חשבשבת בהתאם לדרישות האפיון.

מטרות הפרוייקט:

  • יצירת אתר תדמיתי המשקף את איכות המוצרים המשווקים ע"י החברה.
  • יצירת תשתית להזמנות ורכישות ללקוחות החברה הקיימים (B2B)
  • אתר מכירתי ללקוחות מזדמנים (B2C).

עיצוב:

לאחר שיחות ופגישת עיצוב משותפת עם חברת האפיון ומנהלי מכסף נקבע הכיוון העיצובי המתאים ביותר לאתר מכסף.
הוחלט על סקלת צבעים נקייה וקלאסית המבוססת על צבעי הלוגו.
ססגוניות האתר נובעת ברובה מתמונות איכותיות המעשירות את האתר בכלל ואת העמוד הראשי בפרט, בסגנון וצבע.
התכנים פרוסים בעמוד הראשי עם מרווחים מספקים (White spaces), ובאופן כזה הנותן לכל אחד מהם מרחב ובמה ראויים.
כך למשל, כל קטגורית מוצרים ראשית קיבלה בעמוד הראשי את המקום הראוי לה, כאשר עוצבה כסטריפ לכל רוחב המסך הכולל תמונה ייחודית ומידע מילולי.
אותו עיקרון נשמר גם בעמודים של גריד המוצרים ובעמוד המוצר .
בגריד, כל מוצר קיבל מקום ראוי ורחב, על מנת שנוכל לשלב בו את המידע הנדרש כמו תיאור מקוצר, לוגו, מחיר מבצע, אפשרויות צבע וכפתורי הנעה לפעולה רלוונטיים.
בשל המגוון הרחב של הפריטים השונים באתר, עלה הצורך לאפיין כל קטגוריה בנפרד, על מנת למקסם את הנגשת המידע למשתמש ולאפשר גלישה נעימה ונוחה.
האתר רספונסיבי באופן מלא ומסגרתו עוצבה כך שתוצג באופן מתאים במכשירי מובייל.

סוגי המוצרים הנמכרים בחנות:

באתר מכסף מאות פריטים מכל הסוגים: פריטים רגילים, פריטי ערכה, פריטים מטרציונים ופריטים מקובצים. עבור כל סוג פריט בוצעו אפיון ועיצוב בנפרד על מנת לתת מענה לצרכים שעלו באיפיון.
לכל מוצר באתר מוצגים מחיר ומחיר מבצע, תיאור למוצר, מאפיינים טכניים לוגו המותג ומוצרים נלווים (פריטים מומלצים לרכישה).

כל המידע הנ"ל מוזן ומנוהל ישירות בחנות האחורית בחשבשבת ע"י בית העסק.

לכלל המוצרים באתר מוצג מידע לגבי אפשרויות המשלוח ומידע בנושא החזרות והחלפות. המידע מוצג בעמוד המוצר בתוך טאבים ולצד אייקונים.

בנוסף לנתונים אלו , ישנם מוצרים מורכבים יותר המציגים מידע ואפשרויות רכישה נוספות לגולש:

פריטי ערכה (מארזים) –אלו "ערכות מוצר" אותן ניתן לרכוש במחיר מוזל (מחיר של יחידה בערכה נמוך ממחיר של יחידה בערכה אם היה נרכש מחוץ לערכה בנפרד)
פריטי מטריצה – אותו פריט הנמכר בצבעים שונים  (כאשר כל צבע מוצג כבר בגריד הפריטים, בבחירת הצבע הרלוונטי נבחר בן המטריצה הרלוונטי בהתאמה וניתן כבר להוסיפו לסל מהגריד לאל צורך בכניסה לדף המוצר.)
פריטים מקובצים – מדובר על מוצרים הניתנים לרכישה בתפזורת. למשל, בקטגוריה: "מערכות סכו"ם בתפזורת" ניתן לבחור את דגם, ומתוך דף הפריט עצמו לבחור לקניה מזלגות, כפיות, או כפיות לקפה בכמות הרצויה מכל אחד.

קטגוריות וניווט האתר:

התפריט הראשי מלווה את המשתמש בכל דפי האתר, בתפריט הראשי קיימת חלוקה לקטגוריות ותתי קטגוריות. הניווט בקטגוריות הוגדר מראש כך שיקל על המשתמש את הניווט וההתמצאות באתר בכל מקום בו הוא נמצא.
בכל עמודי הקטגוריה הפנימיים משולב סרגל צד המציג את עץ הקטגוריות לניווט מהיר + סרגל סינונים המאפשר ייעול אחר חיפוש מוצרים ספצייפיים לגולש.

סוגי עמודי קטגוריה:

בכל עמודי הקטגוריה ישנה אפשרות לגולש לבחור בין תצוגת גלריה לבין תצוגת טבלה של הפריטים.
בשל המגוון הרחב של המוצרים השונים בינם לבין עצמם, הוחלט על מספר סוגים של דפי קטגוריה:

  • עמוד פריטים רגיל– בכל עמודי המוצרים שולב סרגל צד המאפשר ניווט בתוך הקטגוריות (רמה 2) וסינון מוצרים. לכל מוצר מוצגים אייקונים רלוונטים לו (למשל אייקון אינדוקציה לסירים או מחבתות בעלי ציפוי אינדוקציה. אייקונים נוספים ששולבו הם אייקון "מבצע" ואייקון "חדש")
    בחלק מהמוצרים יוצג בגריד גם תיאור מקוצר ולוגו המותג
  • עמוד פריטים עם חלוקה פנימית בתוך דף הקטגוריה– חלוקה שנותנת כותרות שונות לכל סקשן פריטים השייכים לאותו דגם.
  • עמוד פריטים עם מטריצות– בחלק מהמוצרים בגריד ישנה אפשרות לבחירת צבע המוצר ישירות מגריד הפריטים. הבחירה נעשית על ידי לחיצה על ריבוע הצבע הרלוונטי והעברתו ישירות לסל.

שיטות משלוח:
באתר אפשרנו שלושה סוגי שילוח: איסוף עצמי, משלוח ומשלוח מהיר.
מעל סכום מסויים המשלוח חינם.

באתר אפשרנו שלושה סוגי שילוח: איסוף עצמי, משלוח ומשלוח מהיר.

מעל סכום מסויים המשלוח חינם.

מבצעים:
באתר הגדרו מבצעים שונים ע"מ להמריץ את הלקוחות לרכוש מהאתר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן