המטרה: למקסם את אופן השימוש שלכם בפלטפורמת "חנות מקוונת", הפלטפורמה שאמורה לייעל, לשפר ולהגדיל את מכירות העסק שלכם.

מעבר להמלצה החמה שלנו להשתמש בשירותי קידום ופרסום הנעשים ע"י חברות ייעודיות לקידום דיגיטלי,

 ישנם מספר פתרונות בסיסיים ופשוטים, התקפים כמעט לכל אתר מסחרי, ויכולים לסייע לכם להשאיר לקוחות באתר עד לביצוע רכישה.

בטיפ היום נדבר על אפשרות להגדלת מכירות באתר.

שימו לב – מידע זההינו שרות ואין אנו מספקים את שרות הפרסום בפייסבוק.

טיפ מספר 5 – שיווק חנות וירטואלית בפייסבוק

מדוע חשוב לשווק חנות וירטואלית גם בפייסבוק?

מערכת הפרסום של פייסבוק נחשבת לאחת היעילות והמתקדמות ביותר באינטרנט, באמצעותה בעל החנות יכול לפלח ולהגדיר את קהל היעד המתאים ביותר למוצרים

או לשירותים שהוא מציע בחנות. המערכת מאפשרות לבעל החנות באינטרנט להגדיר בפני מי תוצג המודעה לפי פרמטרים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין וכדומה.

פייסבוק מציעה כלים מתקדמים לבעלי עסקים שיכולים לסייע לכל בעל חנות באינטרנט להגדיל מכירות ולהשיג את מטרות הפרסום שבעל האתר הגדיר מראש.

באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק יכול בעל החנות האינטרנטית לנהל קמפיין מוצלח המגביר את החשיפה לחנות באינטרנט. כך לדוגמה,

בעל החנות יכול לפרסם מודעות עם קישור לאתר המכירות ולהשיג מטרות שונות כגון:

  • לידים לחנות האינטרנטית.
  • שיתוף המודעה וחשיפה גבוהה ורחבה לחנות האינטרנטית.
  • לייקים למודעת הפרסום.
  • תגובות למודעה המאפשרות לבעל החנות לשפר את השיווק, להבין את דרישות וצורכי הלקוחות ועוד.

היתרונות של שיווק חנות וירטואלית גם בפייסבוק הם רבים, ומשמעותיים הן לצורך גידול המכירות בחנות האינטרנטית והן לצורך קידום אתר המכירות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.

היתרונות העיקריים לשיווק החנות האינטרנטית בפייסבוק הינם:

  • חשיפת החנות הוירטואלית שלכם לקהל רחב ומקיף הרבה יותר.
  • שיפור ביחס ההמרה.
  • אפשרות לגידול משמעותי במכירת מוצרים ו/או שירותים המוצעים בחנות הווירטואלית
  • גולשים בפייסבוק נחשפים לחנות דרך לחיצה על קישור המוביל ישירות לרכישת הפריטים.
  • המשתמשים בפייסבוק משתפים קישור בפרופיל שלהם לחנות האינטרנטית ומגדילים את חשיפת האתר וכמות המכירות בחנות.
  • שיווק נכון ואיכותי בפייסבוק תורם לקידום אורגני של החנות האינטרנטית.
  • שיווק מקצועי של החנות בפייסבוק מחזק את דירוג אתר המכירות (PR) של גוגל.
  • אפשרות לגייס חברים ובני משפחה בעלי פרופיל בפייסבוק לטובת קידום החנות האינטרנטית, ללא עלות, באמצעות שיתוף הודעות עם קישור לאתר המכירות.
  • עלויות השיווק באמצעות פייסבוק נחשבות ליחסית זולות לכן, הן משתלמות במיוחד לבעלי חנויות אינטרנטיות.
  • יתרון נוסף לפרסום בפייסבוק בעל החנות יכול לקרוא תגובות למודעות כדי לשפר את פעולות השיווק שלו ולהציע בחנות מוצרים מבוקשים.
 

עוד קצת על הפרסום בפייסבוק

בעידן הנוכחי, ובגלל התחרות הגבוהה, בעלי חנויות באינטרנט אינם יכולים להסתפק רק בהעלאת מוצרים חדשים לאתר המכירות. עליהם להתמקד

גם במאמצי השיווק של החנות כדי להגביר את החשיפה לאתר ועל מנת להגדיל את מספר הכניסות של גולשים, במטרה להגדיל את המכירות.

בעלי חנויות אינטרנטיות חייבים להיות קשובים לצרכי הלקוחות הפוטנציאליים, לאפיין את הדרישות של הלקוחות השונים, להבין מהן הציפיות של הלקוחות מאתר המכירות,

למשל ממשק משתמש ידידותי, טכנולוגיות אבטחה מתקדמות וכיוצא בזה.

בנוסף, כדאי לבעלי החנויות האינטרנטיות לנהל קמפיין רה-מרקטינג בפייסבוק כדי להציג מודעות פרסום רק לגולשים שביקרו בעבר באתר המכירות ונחשפו למוצרים הנמכרים בחנות.

 כמו כן, לבעלי חנות וירטואלית כדאי לנהל בפייסבוק קמפיין מסוג  CPA, כלומר קמפיין המוביל לפעולה מסוימת של הגולש, לדוגמה מילוי טופס, רכישה באתר, השארת ליד וכדומה.

 בקמפיין  CPA מומלץ ליצור דף נחיתה מעוצב ומרשים במטרה לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן