תמונות המוצר

לא לחינם קיים הביטוי "עיניים גדולות", ככה אנחנו, הולכים לרוב אחר מראית עין, ומה שתופס לנו את העין יקבל את מירב תשומת הלב שלנו. מסיבה זו חשובה  הויזואליות באתר. וכשאנחנו אומרים ויזואליות, אנחנו מתכוונים לתמונות כמובן. לתמונות המוצרים תפקידי מפתח באתר. הן אמורות לתת למשתמש מידע על המוצר, למשוך אותו להכנס לדף המוצר ולהוות זרז קניה למוצר. בשל כך, נרצה לספק לעין של המשתמש תמונות מוצרים צבעוניות/בעלות צבעים עזים, תמונות איכותיות והכי חשוב – תמונות שמספקות את מקסימום המידע על המוצר, תמונות שיחסכו לנו טקסט, שרק מלהביט בהן יקבל המשתמש תמונה מדוייקת של מה הוא הולך לרכוש. ההמלצה היא לתת יותר מתמונת מוצר אחת, כדי שניתן יהיה לראות אותו מכל מיני זוויות ולקבל את ההתרשמות הנכונה מהמוצר.

שילוב וידאו בדף מוצר

שילוב קטע וידאו תורם אף הוא להעשרת האינפורמציה והויזואליות בדף המוצר. לאחרונה יותר ויותר אתרים עושים שימוש בקטעי וידאו קצרים, הפלוס בכך הוא האפשרות לצלם את המוצר ב"לייב" מכל הזוויות שלו, הסבר כיצד להפעיל אותו, הוראות שימוש ועוד אלמנטים שעשויים לחסוך בתיאורים ובטקסטים ארוכים בדף המוצר,  באמצעות הסרטון ניתן להנגיש את הנראות של דף המוצר באופן האופטימלי עבור המשתמש. חשוב לתת את הדעת על כך ששימוש בוידאו אינו מתאים עבור כל מוצר, אבל במקרים שכן, כדאי ורצוי לעשות בזה שימוש.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן