קידום האתר

  • המידע במסמך זה מוגש כשירות ולידיעה בלבד ואינו נתמך ע"י מחלקות חשבשבת השונות. 

(ובפרט לא על ידי חשבשבת – חנות וירטואלית).

אנו ממליצים להיוועץ באנשי מקצוע ייעודיים כגון מקדמי אתרים ומדיה.

קידום אתרים (SEO) הוא שם כולל לכל הפעולות אותן ניתן לבצע על מנת להעלות את דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש. כאשר מדברים על "קידום אתרים" ללא תוספת, בדרך כלל הכוונה היא לקידום של אתרים בתוצאות האורגניות.

מכיוון שבכל עמוד של תוצאות אורגניות יש מקום לעשרה אתרים בלבד והרוב המכריע של הגולשים (בערך כ – 90%) לא עובר את סף העמוד הראשון, הרי שאתר שלא נמצא באחד מעשרת המקומות האלו, עלול להפסיד נפח גדול של גולשים ולקוחות

  • אורגני – תוצאה גבוהה וטבעית בפעולת האינדקס של גוגל הנובעת ממילים נברות, מבנה האתר ועוד פרמטרים נוספים.

  • ממומן – בעלי האתרים משלמים פרסום בגוגל כדי שהאתר שברשותם יופיע בראש עמוד התוצאות.

בכל עמוד  תוצאות חיפוש מופעים עשרה אתרים בלבד בעלי תוצאת חיפוש  אורגנית ואם אתר האינטרנט שלנו אינו נמצא בעמוד הראשון, סביר שהגולש אינו ימשיך לחפש בדפים הבאים ונאבד את האפשרות שיקנה אצלנו את המוצר שחיפש.

קידום אתר וורדפרס:

קידום אתרי וורדפרס אינו שונה בפרטרים של החיפוש בגוגל  משאר פלטפורמות האתרים המוכרות אך ניתן לבצע זאת ביתר קלות באמצעות מגוון התוספים הייעודיים לכך בעמוד התוספים של וורדפרס.
 
תוספים מומלצים:
  •  yoast – התוסף המוביל והשימושי ביותר לקידום ע"י  משתמשי וורדפרס בעולם. בעל כלים רבים לאופטימיזציה של עמודי האתר וקידומם במנועי החיפוש.
  • Google Keyword Planner –  כלי של גוגל (חלקו בתשלום), המקדם עמודים עפ"י מילות מפתח. משתמש בסטטיסטיקה של כלל המילים לחיפוש ברשת וממליץ אליו מילים לתייג כדי שתוצאות החיפוש יהיו אופטימליות לנו.

שרות נוסף של גוגל הוא Google Analytics – כלי המנתח את תנועת הגולשים באתר. שימוש בכלי זה מבצע חיפוש עמוק יותר באתר ע"י גוגל, אפשרות החיפוש תהיה רחבה יותר  מבחינת התכנים וכך המיקום בתוצאת החיפוש תהיה גבוה יותר.

הגדרות לחיפוש  בחשבשבת:

בכלי ניהול האתר ישנם שני מקומות להגדרה לעזור לאתר להתקדם בנועי החיפו:
  • Google / Bing Analytics  –  ניתן להזין את קוד האימות שקיבלתם ממנוע החיפוש: 

כלי ניהול> מיוחדים> Google / Bing Analytics

  • תיאור לתצוגה מקדימה של האתר בתוצאות מנועי החיפוש – אפשר להגדיר את הטקסט המוצג בדף תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, כמו Google, כאשר אתר החנות נכלל בתוצאות.
    התיאור נשתל בדף (אך אינו מוצג באתר החנות עצמו) רק כדי לשמש כתצוגה מקדימה של האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

כלי ניהול> מיוחדים> הגדרות נוספות > נוספים

 

meta data

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן