הגדרות למקדמי אתרים

מאפייני קידום לכל מוצר בחשבשבת:

בחשבשבת עצמה ניתן להגדיר לכל מוצר 3 מאפיינים הקשורים לקידום למוצר – 

  • title – wiz_title
  • alt – wiz_alt 
  • description- wiz_desc   

מקדם אשר ירצה להגדיר את שלושת הרכיבים לכל מוצר יוכל בקלות ליצור אקסל, עם מפתות המוצרים והמלל הרלוונטי לכל אחד מהמאפיינים הנ"ל.  בעל העסק יקלוט את האקסל לחשבשבת דרך התוכנה.

הגדרות קידום בתוסף:

לתוסף החנות ישנן 4 הגדרות בדשבורד הקשורות לקידום מוצרים ודפי קטגוריה:

הגדרההסבר
עדכון כותרת HTML עבור דף מוצרים
(מבנה: שם אתר | שם קטגוריה)
קובע את מבנה כתובת דף הקטגוריה.
במידה ולא מסומן יוצג השם הגנרי של כלל דפי הקטגוריה. לכן מומלץ לסמן הגדרה זו
עדכון כותרת HTML עבור דף מוצר (מבנה: שם אתר | שם מוצר)כמו בהגדרה הקודמת – לגבי דף המוצר
כתובת דף מוצר – הוספת שם מוצר למפתח מוצר (מבנה: ../מוצרים/מפתח**שם)בדיפולט בכתובת דף המוצר מוצג המק"ט.
במקרים בהם תרצו להציג גם את המפתח מוצר וגם את שמו, יש לסמן הגדרה זו
הוספת תיאור מוצר לתגית HTML Meta description

במידה וסומנה הגדרה זו ה – Meta description למוצר יישאב אוטומטית מ-תיאור המוצר הרגיל שהוזן בכרטיס הפריט בחשבשבת  (ונחתך בגוגל אם הוא ארוך מדי)

במידה ולא סומן השדה:

  1. אם שום דבר לא מוגדר בחשבשבת- שם המוצר נשאב למטא דיסקריפשין
  2. אם הוגדר מאפיין wiz_desc לפריט הוא יוצג ב Meta description (דורס את ההגדרה של הצגת תיאור מוצר רגיל)
  3. אם הוגדר משהו גורף ביוסט/תוסף קידום אחר זה דורס את כל ההגדרות האחרות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן