ישנן שיטות ודרכים רבות לגרום ללקוח להוסיף עוד פריטים לבל הקניות ולהגדיל את הרכישה הנוכחית.

התרחיש שבו המשתמש ביצע רכישה וברצוננו להסב את ליבו למבצעים חמים או פריטים במחיר מיוחד.

דרך טובה למשוך את תשומת ליבו היא, לעצור אותו לרגע ולהציע לו את הפריטים או המבצעים המיוחדים בחנות.  

בדומה לטיפ הקודם, ניתן לעשות זאת ע"י הקפצת פופאפ (חלון קופץ).

את חלון המבצעים ניתן  לקבוע מתי יופיע בזמן הגלישה באתר (באיזה עמוד, אחרי כמה זמן שהייה בעמוד, האם ישנה הפנייה באתר אחר? ועוד…)

ניתן להוסיף לפופאפ פריטים בודדים בתצוגה קבועה / סליידר ואף קטגוריה מלאה.

פופאפ מסוג זה אינו צריך להיות אגרסיבי ומציק אלא מזמין ובשימוש נכון ישיג את המטרה ויגרום להגדיל את המכירות באתר.

נשמח לסייע לכם בהטמעת הפיצ'רים הפשוטים והבסיסיים הללו באתר, ניתן להשיב במייל חוזר להתעניינות וקבלת הצעת מחיר.

POPUP2
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן